Klantenservice multi-platform integratieservice
HappyFox is een automatiseringsservice voor klantenservice. Integreer inkomende klantenserviceverzoeken in tickets op het cloudgebaseerde systeem voor eenvoudig teamwerk.
Natuurlijke conversatie
Georganiseerd rond een hoofdtickethub, organiseert HappyFox alle inkomende berichten naar uw bedrijf op één plek voor gemakkelijke klantgesprekken. Combineer sms'jes, Facebook-berichten, e-mails en meer in één enkel ticket. Elk ticket kan een prioriteit en een tijdschema voor respons krijgen, waardoor een georganiseerd responsschema ontstaat en meer duidelijkheid wordt gegeven over de verantwoordelijkheid van elke agent. Managers hebben de mogelijkheid om responstijden en berichtopties te bekijken, waardoor ze een beter beeld krijgen van het beheer van de klantenservice. Tickets kunnen ook worden bewerkt, toegankelijk zijn voor sommigen, maar niet allemaal, worden gegroepeerd met een reeks individuen of worden beantwoord met standaardantwoorden. Spraakoproepen kunnen worden opgenomen en op een ticket worden toegepast. Over het algemeen is HappyFox een solide platform dat is ontworpen rond de eenvoud van de gebruiker en een gestroomlijnde klantenservice voor een bedrijf kan bieden. De grootste kracht zijn de back-end managementgegevens die net zoveel informatie geven over het personeel als over tickets.
Overal, hoe dan ook
HappyFox is een slimme manier om de verscheidenheid aan inkomende klantdialogen te organiseren in een eenvoudig te beheren systeem. Een heleboel extra's zorgen voor een dynamische werkruimte die al snel onmisbaar wordt.
Beoordelingen about HappyFox
Heeft u geprobeerd HappyFox? Wees de eerste om uw mening te verlaten!